GYAKORI KÉRDÉSEK

Home / GYAKORI KÉRDÉSEK

ELÉRHETŐSÉGEINK

Telefon: 06/1/336-1365
Telefon: 06/1/336-1965
E-mail: cessio@cessio.hu


GYAKORI KÉRDÉSEK

Ön valamilyen nemű fizetési kötelezettségének nem tett eleget, a Társaságunk felszólító levelében hivatkozott tartozása beszedését a hitelező vagy szolgáltató a Cessio Követeléskezelő Zrt.-re bízta.
A követelések engedményezés útján kerülnek Társaságunk kezelésébe és ennek értelmében az adósnak a kiértesítést követőn már az új engedményes, azaz Társaságunk részére kell a főkövetelést és annak járulékait megfizetnie.
A Cessio Követeléskezelő Zrt.-re az egyes jogelődök (a követelés korábbi jogosultja) engedményezés útján ruházzák át követeléseiket a Polgári Törvénykönyv (továbbiakban: Ptk.) vonatkozó rendelkezései alapján. (régi Ptk. XXVII. fejezet, 328. - 331. §, új Ptk. 6:193 - 6:201. §)
Az elérhető legkedvezőbb lehetőség megtalálása közös érdek. Tudjuk, hogy időnként a teljes összeg kifizetésekor nehézségekbe ütközik, ezért nyitottak vagyunk az Ön javaslataira. Igyekszünk olyan megoldást találni, mely figyelembe veszi az Ön sajátos helyzetét, és az arra vonatkozó kívánságát, hogy az adósság a lehető leggyorsabban kiegyenlítésre kerüljön. Ennek értelmében elemezzük a kintlévőség kiváltásnak összes lehetséges módját, és egyénre szabott fizetési lehetőségeket nyújtunk. Az Ön személyes adatait és az Ön által számunka rendelkezésre bocsájtott információkat, egyéb adatokat bizalmasan kezeljük. Az adatkezelésről bővebb információt a letölthető dokumentumok között megtalálható Adatvédelmi tájékoztatónk, illetve Adatvédelmi szabályzatunk nyújt.
A levélhez csatolt készpénzfizetési megbízás (csekk) segítségével, illetve a levélben megjelölt számlaszámra átutalva vagy a számlavezető bankban befizetés útján rendezheti tartozását.
Az engedményezési értesítőn szereplő összeg a feltüntetett adott napon mutatja az Ön tartozását, amely a Hitelszerződés aláírásakor hatályos banki Hirdetmény és ÁSZF szerint tovább kamatozik.
A jogszerű követelés lejárt, egy összegben megfizetendő. Bármely egyéb törlesztési mód csak Társaságunk kizárólagos jóváhagyásával vállalható.
Társaságunk nem zárkózik el a személyre szabott részletfizetéstől, ez ügyben kérjük, a Társaságunk által megküldött „Ügyfél adatlap és kérelem” formanyomtatványt kitöltve küldje vissza, illetve vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot hétköznap 8:00-18:00 között, illetve a hét második munkanapján 8:00-20:00 között a 06-1-336-1365-ös telefonszámon, a 06-1-366-1366 fax számon, vagy küldjön e-mailt a cessio@cessio.hu címre.
Kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot hétköznap 8:00-18:00 között, illetve a hét második munkanapján 8:00-20:00 között a 06-1-336-1365-ös telefonszámon, a 06-1-366-1366 fax számon, vagy küldjön e-mailt a cessio@cessio.hu címre.
Abban az esetben, ha nem sikerül megállapodnunk a tartozás rendezésében, Társaságunk jogi úton fogja érvényesíteni követelését, melynek költségei szintén Önt terhelik.
Társaságunk minden levelének jobb felsősarkában megtalálhatja az Ön személyes azonosítóját, azaz a hivatkozási számát. Kérjük, hogy az egyszerűbb ügyintézés érdekében írásos megkeresése esetén a hivatkozási számát szíveskedjen levelén feltüntetni, illetőleg telefonos kapcsolatfelvétel esetén az ügyintéző kollégát erről tájékoztatni. Amennyiben befizetéseit átutalással teljesíti, kérjük, hogy a hivatkozási számot szíveskedjen a közleményben feltüntetni.
Írásban, postai címünkre (1027, Bp. Tölgyfa utca 28.) vagy e-mailben (cessio@cessio.hu), megküldheti panaszát. Illetve panaszkezelési munkatársunk várja hívását a díjmentesen hívható zöld számunkon 06-80-205-255 munkanapokon 8:00 – 18:00 óráig, keddenként egyedileg 8:00 – 20:00 óráig. Panaszkezelési szabályzatunkat letöltheti innen. Bejelentését a lehető leghamarabb feldolgozzuk, és szabályzatunknak megfelelően megtesszük a szükséges intézkedéseket.